DAN PODJETNIŠTVA V ZNAMENJU 1. OBLETNICE DPK IN PENINE FILIPA ŽIČKEGA

V sklopu Konjiških dni 2017 je bil torek, 27. junija, namenjen podjetništvu v Občini Slovenske Konjice. Dan je sovpadal s prvo obletnico, ki jo praznuje Dravinjski poslovni klub, ki je bil ustanovljen z namenom boljšega sodelovanja med podjetniki in izpostavljanja problemov, s katerimi se soočajo podjetniki v našem prostoru. Kot se za podjetniški duh, ki je vladal v kleti Zlati grič, spodobi, so predstavili novo blagovno znamko – penino Filipa Žičkega.

Župan Občine Slovenske Konjice Miran Gorinšek je zbrane ponosno nagovoril, da pričakuje “nadaljnje možnosti širitve podjetništva na območju naše občine, saj je v Občinskem prostorskem načrtu od novembra lani predvidena cona približno 10 ha površine neposredno na izvozu z AC. Menim, da je to izredno dobra lokacija. Podjetništvo pa še zdaleč niso samo pogoji za nadaljnjo širitev, ampak predvsem ljudje, ki svoje ideje in zamisli prenašate v prakso, hkrati pa omogočate življenje mnogo kateri družini v našem okolju.”

Dravinjskemu poslovnemu klubu (DPK) predseduje podjetnik Emil Martinšek. “Te dni mineva eno leto od ustanovitve DPK. Na ustanovnem srečanju smo si zadali kar nekaj nalog, po letu dni našega delovanja lahko rečem, da smo nekaj od teh nalog uspešno opravili. Predvsem pa smo ponosni na to, da smo direktorje in vodilne može združili, da zagotavljamo srečanja in da se o težavah pogovarjamo ter skupaj rešujemo težave. Nismo bili na vseh stvareh 100-odstotno uspešni, dejstvo je, da so naloge težke, vendar se vsak dan trudimo, da bi čim več stvari rešili in jih predstavili javnosti,” se nadaljnjih pozitivnih učinkov delovanja DPK-ja veseli Martinšek.

Ob tej priložnosti je predsednik kluba izpostavil uspešno poslovno zgodbo, to je novo blagovno znamko, in sicer Filipa Žičkega, nove penine, ki jo je predstavila Ivona Novak, oblikovalka protokolarnih izdelkov. “Penina je del večje zasnove, je del protokolarne zgodbe dediščine. Podati smo vam želeli nov produkt, ki smo mu posvetili ogromno pozornosti in ni le plod marketinga, ampak bogate dediščine Želimo sporočiti, da jo bomo oblikovali skozi čustva, ne skozi izkoriščanje. Kadarkoli boste praznovali, ne pozabite popiti kozarec penine Filipa Žičkega,” je povedala Novakova.

Na dnevu podjetništva ni manjkalo koristih idej Slovenskega podjetniškega sklada za podjetja (finančne spodbude, kreditiranje, nepovratna sredstva), ki jih je predstavila Mateja Grobelnik, višja svetovalka za zunanje komuniciranje. Šolskemu centru Konjice-Zreče so za delovanje Odprtega laboratorija Fab-lab, ki pomeni realno podporo podjetjem, podelili bon v vrednosti 1000 evrov. Fab-lab bo vez med izobraževalno ustanovo in podjetji. Omogočal bo – s svojo opremo, ki ni nujno na voljo v podjetjih, usposabljaje kadra v podjetjih in za to, kako bi lahko prednosti v Fab-labu uporabili v podjetjih za izobraževanje svojih zaposlenih.

Druženje se je zaključilo v prijetnem vzdušju ob predstavitvi kleti Zlati grič in degustaciji dveh penin kleti.

Vir: http://www.slovenskekonjice.si/objava/89919

Scroll to Top